søndag den 3. april 2011

Fantastisk uge går på hæld.

Så er det igen blevet søndag og jeg kan se en helt igennem fantastisk uge gå på hæld.

Resume over ugen:
Mandag: arbejde og træning med yndlingstræningsmakker
Tirsdag: FRI og hygge ved symaskinen samt besøg i div. stofbutikker. IPhonen lander hos mig
Onsdag: Jagten på SIM-kort til IPhonen. Brunch med mig selv og besøg af mine forældre fra det jyske
Torsdag: min datter fylder 16 år - ja som tiden dog går
Fredag: hyggetur i Kbh City med min datter, besøg i 100'vis af tøsebutikker. Ja alle de butikker som mænd i virkeligheden hader at besøge, selv om de smiler pænt og går med.
Lørdag: endnu en tur i Kbh City, min datter fortrød at hun ikke havde investeret i army-grøn jakke. Yndlings-chai på Baresso. Uhm
Søndag: Hygge ved symaskinen


Fredag var vi i Urban Outfitters: ud over en masse fint tøj til min datter var der de skønneste bøger. Jeg fandt bl.a. en fantastisk bog med strygemærker: "SUKIE Iron-ons". Ved endnu ikke hvad de skal bruges til, men jeg måtte eje den. De har også "Meet me at Mike's" - jeg lod være med at købe den, men.... mon ikke jeg fortyder og må tage der ind, og købe den. Der var bare så mange fine idéer i den.
Vi var også i "Båndsalonen" - en fin lille butik med 1000'vis af fine bånd. Butikken ligger i Larsbjørnsstræde, såfremt det skulle have interesse

Med fra det jyske, medbragte min mor nogle gamle (og slidte) duge fra min mormor, som jo flyttede på plejehjem for nyligt. For det første, var der de skønneste broderier på dem, og ikke mindst blondekanten uden om er helt fantastisk.


Mine firkanter fra forleden passede perfekt sammen med disse duge og jeg skar derfor lidt firkanter fra den ene og syede en (synes jeg) rigtig fin taske. Tasken måler 19*19 cm i bunden og er 20 cm høj. Rigtig fine forårsfarver. Jeg har afstivet den med termo-vat (hedder det det?) og veledon i bunden.

Fik også lige syet en enkelt nøglesnor.

Med så skøn en uge, kan jeg kun glæde mig til påskeferien, og det gør faktisk ikke noget at jeg skal arbejde 2 uger, inden vi når så langt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar