fredag den 25. februar 2011

Det nærmer sig

Så nærmer det sig en ende - projekt "Granny-stripes-tæppe" er snart slut. Det har været en lang men ikke nødvendigvis hård fødsel. Jeg startede på tæppet i august måned. I perioder har det ligget stille og andre projekter har været mere interessante, men her i vinterferien har det fået en skalle og jeg mangler nu kun 3 striber og en afslutning, nå ja og så mangler jeg at stoppe ender på ca 1 meter af tæppet, som ender med at måle 110*150 cm. Jeg glæder mig til at putte mig under det - det har været dejligt at sidde med tæppet på og nørkle med det gennem hele vinteren.
Granny-stripes-tæppe i rød/lilla/pink nuancer




Jeg har købt garn flere steder, og lidt af gangen, så jeg har ikke nogen fornemmelse af om det har været dyrt, men jeg har stadig en masse garn tilbage - hvad skal jeg mon bruge det til? Jeg tænker endnu et tæppe - enten en kæmpe "farmor-firkant" eller "siksak-mønster", tja, vi må se hvad det ender med.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar