mandag den 21. februar 2011

Navnemærker og nyt navn


Oldemor skal på plejehjem og skal derfor have navn i sit tøj. Jeg søgte lidt rundt på nettet og fandt flere steder, hvor de laver navnebånd.
Jeg har nu bestilt navnebånd til de ting jeg producerer - for søren hvor bliver det professionelt at se på og det giver finish til mine ting.
Jeg har ved samme lejlighed skiftet navn fra beritabcj til Fru Beck. Navnet lyder pænere og det ser sørme også meget pænere ud. Min butik på amio.dk hedder nu også "Fru Beck".




Har fået syet lidt til amio.dk, men lyset på dette tidspunkt af døgnet er simpelthen ikke godt nok til, at tingene bliver vist okay, så jeg venter på dagslys inden kameraet bliver taget frem. Billedet oven over er taget med mit kamera på min mobiltelefon - ikke så imponerende.
Nørkler i øjeblikket på en hue i skønt garn fra filcolana, men opskriften driller - har måttet have bistand fra min mor, som heller ikke kan få tingene til at passe... øv, øv og øv. Jeg strikker huen "Signe" i "Peruvian Highland Wool". Ville rigtig gerne vise et billede af hvordan huen skal se ud, men jeg kan ikke finde ud af indsætte et billede når jeg arbejder på vores MAC. Nå jeg kunne tage et billede, hvis den en dag bliver fin.
Er der nogen derude der har strikket huen med succes?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar