søndag den 8. maj 2011

+ Konfirmation - krea-overskud

På lørdag skal vi holde konfirmation for Christian. Det betyder for mit vedkommende at overskuddet til de store kreative sysler er sat på stand by. Jeg synes, bare der er 1000 ting der skal være styr på og selv om vi er rigtig godt på vej, er der bare rigtig mange ting, som først kan ordnes lige op til dagen.

Har dog alligevel fået tid til at følge med på andre blogs, og derigennem har jeg bare fundet den skønneste side med de fineste ting. Prøv en gang at besøge: magpie Patterns Jeg kan næsten ikke vente, til overskuddet igen er der, for så skal jeg sy denne her:
Jeg har lånt billedet fra Magpie Patterns

Den er da for skøn. Astrid mener også, at hun må have en sådan. Har i vinduet hos Garn-iture set noget stof, som vil passe helt vidunderligt.

Nå, den kommende uge står i konfirmationens tegn - og jeg må derfor nok erkende, at jeg ikke vil få blogget af betydning....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar