mandag den 23. maj 2011

travl weekend

Det er vist ved at være lidt lang tid siden, jeg har fået skrevet på min blog - ja, en konfirmation er tidkrævende.
Weekenden har budt på endnu en konfirmation - ja heldigvis var vi bare gæster denne gang, og sikken en dejlig fest.

Lørdag var jeg chauffør for en polter-abend, heldigvis med pauser til chaufføren, hvor jeg havde tid til at få shoppet lidt undervejs.




En tur i Søstrene Grene er jo altid spændende. Også denne gang gik jeg hjem med skønne sager. Jeg har også fået købt stof til en skøn kjole/tunika. Håber overskuddet snart rækker til, at jeg får den syet...

Søndag var der Copenhagen Marathon og jeg var hidkaldt som hepper, for en af vores venner skulle løbe. Nøj, hvor er han sej - han gennemførte sit første marathon og så i en, for mig, helt fantastisk tid: 4.11.

Nu starter en ny uge, og mon ikke den bliver god?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar