lørdag den 5. marts 2011

Lykken er....

Lykken er: at få det gode gamle kamera til at virke igen. På vej til de evige kamera-marker får jeg den fantastiske idé at prøve at give det nyt liv. Jeg isætter nye batterier (det er prøvet før) og kobler kameraet til MAC'en (det er ikke prøvet før). Pling så virker kameraet pludselig igen. Fantastisk ikke? Vi ønsker os stadig et fedt spejlreflekskamera, men nu virker det skønne Minolta-kamera igen. Det har altid taget rigtig gode billeder og det er super nemt at betjene og ikke mindst så er det vores kamera. Jeg har på mine tidligere indlæg brugt min datters kamera eller kameraet i min mobiltelefon, men NU har jeg fri adgang til et godt kamera uden at skulle låne... Sikken dog en dejlig dag.


Nu kan jeg vise jer billeder at det der bliver til en farmor-firkant. Jeg er gået i reste-mode og bruger resterne fra mit Granny-stribes-tæppe til en ny omgang tæppe. Vi må se hvor stort det bliver.....

Som det kan ses, er noget af garnet, det skønne Havblik fra Tante Grøn i Odense. Hmm, må vist snart afsted igen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar