onsdag den 30. marts 2011

Dejlig tirsdag

En dejlig tirsdag. FRI fra arbejde og masser af overskud....
Dagen starter med forkælelse af de dejlige unger, hjemmebagte pandekager - uhm.
En skøn besked på telefonen - jeg kan også holde fri i dag, så jeg har faktisk weekend...
Jeg bruger nogle timer ved symaskinen og får blandt andet syet en ny bøjle-pung. Hov, den har jeg glemt at fotografere.
Derefter en tur til Stjernestoffer, hvor der ryger 10 Fat Quarters i kurven. Se billeder nedenunder. En tur forbi Stof2000 for at købe Veledon, og lidt andet ryger i kurven...
I Panduro har de Tilda Designark på tilbud, jeg vil så gerne lave papir-fugleburet fra Tildas Atelier.




Jeg har fået skåret 3 af mine Fat Quarters i str. 10*10 cm, havde egentlig planer om at sy en taske, men måske det kunne blive til et lille tæppe i stedet. Hvem ved?


Planerne for i dag, onsdag, er at få skaffet et sim-kort til min IPhone, som endelig er kommet. Mon ikke også jeg kommer forbi en Søstrene Grene. Der finder jeg jo altid noget.


Med ønsket om en dejlig onsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar