mandag den 28. marts 2011

Overskuds-mandag-morgen

Åh en overskuds-mandag-morgen. Skulle først møde 9.30, så morgenen har bare bragt overskud med sig. Måske fordi jeg ved at jeg har fri stort set hele denne uge. Startede med at sy lidt på nogle fine notes-bøger fra Tiger. 3 stk for 10 kr, må siges at være en god pris.



Jeg nåede også at få taget lidt billeder, men nej hvor lyset det drillede. I køkkenet var der for meget lys og i stuen for lidt. Det er derfor svært at se hvor fine bøgerne i virkeligheden er blevet. Øv. Måske ønsket om et nyt kamera lige er blev forstærket.

Tilda-englen er blevet færdig og har også fået taget billede af den.  Nu mangler den bare et ophæng.
Mine kære børn havde hørt min bøn da jeg havde fødselsdag forleden og købt Tildas Atelier til mig. Åh hvor er det en skøn bog med masser af inspiration. Bare vent, jeg bliver nødt til at lave en masse ting derfra. Kan blandt andet se et skønt I-Phone-etui, og hvis alt går som forventet kommer postmand Per med en sådan til mig i morgen. Jeg håber....


Mon ikke nogle af mine kommende fridage bliver brugt sammen med Tilda. Får godt nok besøg fra det jyske torsdag-fredag, hvor vi skal fejre vores dejlige datters 16 års dag, men tirsdag er der ikke så mange planer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar