torsdag den 17. marts 2011

Long time no seen

Bloggen har været lidt forsømt, tiden har været knap og aktiviteterne mange....

Weekenden gik med besøg af skøn niece. Til dette formål havde jeg indkøbt perler - ved jo at 4-årige elsker at lave perleplader og Freja er ingen undtagelse. Min dejlige datter er kusinens idol, så koncentrationen var stor da der skulle produceres plader. For kusinen skulle jo give sit besyv med, når der skulle vælges farver.


Søndagen blev brugt i selskab med "Tilda". Er ikke helt færdig endnu, men man kan jo blive fan af "det ufærdiges princip". Hvem siger at man ikke kan have gang i flere projekter på en gang. Jeg tror på at det er sundt at have gang i flere ting ad gangen, så er der altid noget der passer til dagens temperament.

Torsdag er lig med tidligt fri for mit vedkommende, så efter en velfortjent "morfar" sprudlede jeg af energi og satte mig ved symaskinen. Fik syet en stak nøglesnore og endelig kunne jeg bruge nogle af mine fine navne-mærker. Er selv ganske godt tilfreds med resultatet. Ved ikke helt om de er til AMIO, hvad siger du?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar