fredag den 8. juli 2011

En produktiv formiddag

En skøn fredag formiddag - skulle møde sent på arbejde i dag, så jeg har haft masser af tid til at få lavet en masse ting. I går aftens klippede jeg en rundskåret nederdel, og den fik jeg syet i formiddag.
På billederne nedenunder er der billeder af både den og en jeg syede i forrige weekend.
Den med de store blomster, er den jeg syede i formiddags. Modellen er helt i top, og i en bomuldskvalitet, er det en perfekt sommer-nederdel.

Jeg fik også lavet yderligere et par penne-holder-dåser. Fotografen er på vej...

I Flowerpower patchwork-bogen er der et sy-etui. Det har jeg for lang tid siden fået klippet og gjort klar til indretning, men aldrig nået længere. Men i dag fik jeg lige pludselig lysten til at arbejde videre med det, så nu er det indrettet, og jeg mangler bare at sy det sammen og lave den endelige finish. Mon ikke det kunne blive et lille projekt i weekenden. Jeg har store forventninger til etuiet, håber det lever op til mine forventninger.

Da jeg alligevel havde kameraet fremme, for at fotografere mine nederdele, tog jeg også et par billeder af mine posebukser (Onion, model 4025). Jeg ved ikke lige hvad der skete med lyset, men jeg er ikke tilfreds med billederne, men bukserne er helt i top.
De er også helt perfekte i sommervarmen, ja, selv om det har regnet store dele af dagen, så er det jo stadig lunt. Åh, jeg elsker sommer.

1 kommentar:

  1. Hvor sjovt, jeg vidste slet ikke at du havde en blog! Og tænk at du kan se vi ligner hinanden - men han kan jo trøste sig med at jeg faktisk ligner en dreng ret meget på de billeder! Hører at Astrid er kommet på Ørestad, tillykke med det!

    Sommer hilsner Karen Marie

    SvarSlet