søndag den 3. juli 2011

Jeg lever

Øv hvor har det bare regnet alt for meget i går. Vores kælderrum er oversvømmet og vores vej lignede en overgang en flod


Mens regnen silede fik jeg klippet endnu et par posebukser i knickers-længde. De er helt suveræne at have på i varmen.


Jeg har brugt noget af dagen på at få dem syet. Må snart få taget billeder af mine seneste produktioner.
Troede egentlig ikke, at jeg ville blive så begejstret for "homemade", men det er altså super fint. Jeg holder meget af at min tøj er "lige mig" og at det ikke nødvendigvis er noget alle går i.
Er egentlig en "Noa Noa-pige", og det jeg får syet supplerer min garderobe ganske fint.

Vi har bagt kanel-snurrer (Claus Meyers Bagebog) til morgenmad. De er altså bare gode.



- Jeg blogger fra min IPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar