søndag den 17. juli 2011

Første etape.




Så er første del af min sommerferietaske lavet.
Efter at have tilbragt eftermiddagen i fantastisk selskab, sammen med familien og ikke mindst Harry Potter, havde jeg tid til at få syet yderdelen på min taske. Dejlige farver, der oser af sommer.
Jeg er nu i et dilemma. Jeg er i tvivl om, hvilket stof, jeg skal vælge til foer og hank. Jeg har umiddelbart dette stykke:


Det passer perfekt i farverne, men jeg synes måske at mønsteret på stoffet er for stort til at bruge til hank.
Jeg har umiddelbart ikke stof nok fra yderposen til at lave hank af, men jeg har muligheden for at stykke de forskellige stoffer sammen til et langt stykke og så bruge det andet stykke til foer/inderside.
Hvad synes du?

- Jeg blogger fra min IPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar