torsdag den 7. juli 2011

Sidste sommer

Sidste sommer, mens jeg sad og sad, fordi jeg havde bøvl med min akilles-sene, lavede jeg dette/disse
De har ligget pakket væk i en kasse siden jeg blev færdig med dem. Jeg har faktisk ikke engang fjernet alle pap-skiverne endnu, men det kunne jeg jo lige tage at gøre.
Men hvad skal jeg lave med stykket. 
Der er brugt 100 6-kanter og stykket er ca 30*40 cm. Er det et at disse projekter, hvor processen var vigtigere end produktet?
Sådanne processer er jeg faktisk ret god til. Nej, hvor jeg har mange ufærdige ting liggende - specielt noget der inkluderer garn. Jeg synes hjemmestrikkede håndklæder er super cool - i et sommerhus - jeg har bare ikke noget sommerhus. Jeg har hæklet flakoner, jeg ved bare ikke hvad jeg skal bruge dem til, for vores boligindretning er måske ikke lige til flakoner. Sådan går det rigtig tit. Er det fordi jeg er en igangsætter, men ikke nogen afslutter? Hmm, måske det er det der er humlen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar